Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet gss primlerini düzenli olarak ödüyorsanız geçmişten borç yok ise sigortalı gibi sağlık hizmetlerinden faydalanır katkı payı ödeyerek ilaç alabilirsiniz.

Hiç borç olmamasına rağmen sigortalı görünmüyorsanız sgk taraflı bir sıkıntı olabilir veya eczane kaynaklı bir sorun olabilir.
Suan boyle gorunuyor hocam