Benim 3 aylık bağkur borcum vardı, ocakta hastaneye gittiğimde 300TL muayene ücreti ile birlikte tüm işlemlerden para alındı ama GSS ile ilgili bir fikrim yok, diğer arkadaslarında borcu varsa şaşırmasın diye yazmak istedim
Bu arada geçmiş olsun
Saygılar
E devlette sorgulattim borc yok gozukuyor anlamadim hocam ne kadar sacma bi sistem