Ben ve esim 3 yildir serbest calisiyoruz her ay gss oduyorum ama araliktan beri borc yok gozukuyor esim simdi ilaclarini almaya gitti sigortaniz yok diyip kutu basina 250 tl parq istemisler eskiden istenmiyordu suan bakiyorum hala gss borcunuz yok diyor anlamadim