• 21-02-2025, 15:47:36
    #28
    Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der
  • 21-02-2025, 16:18:47
    #29
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle avoya, kimse bu markayı bilmiyor yeni yeni duyuluyor. İçerik olarak diğerlerinin 4-5 katı daha iyi ayrıca fiyatları aynı.
    Maden suyunun amacı nedir? Mineral almak. Çoğu maden suyunda mineral çok çok az...

    @ESSA; @dumi; @Meraboy; @Farukaks; @Lawliet; @Deepspace; @FEYA; @myildirim43; @Escaxone;@haktanbozer;
    Söylediğiniz markalar genelde içerik yönünden çok fakir ve maden suyu bile değil gibi

    Hocam ben bunu kullanırım dünyanın en iyisi Türk markası olsun diye Kızılay dedim şunu bir araştırın faydaları saymakla bitmez Nabeghlavi
  • 21-02-2025, 16:19:23
    #30
    Beypazarı ve diğerleri olur sıralama.

    avoya denedim yeni diye saf bir tat var suya daha yakınımsı kötü değil bulanlar denemeli.
  • 21-02-2025, 16:20:12
    #31
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der
    Nabeghlavi büyük alışveriş yerlerinde migros gibi yerlerde bu markayı bir bakım hıcam cam şişe olanı diyeceğiniz büz şimdiye kadar ne içiyorduk
  • 21-02-2025, 16:23:06
    #32
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bunu kullanırım dünyanın en iyisi Türk markası olsun diye Kızılay dedim şunu bir araştırın faydaları saymakla bitmez Nabeghlavi
    Hocam kızılay ise listede en düşük oranlara sahip tabloya göre.
    Kızılay afyonkarahisar yazanın değerleri çok düşük
  • 21-02-2025, 16:24:47
    #33
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der
    Hocam magnezyum eksikliğiniz var ise şu tablo sizin için faydalı olabilir. Üstteki mesajlarımda avoya önermiştim onun için yazmıştım konuya ben de yeni keşfettim

  • 21-02-2025, 16:35:00
    #34
    Bu arada mineral değerleri bakımından övdüğünüz Avoya; Kalsiyim, sodyum ve potasyum bakımından oldukça fakir görünüyor
  • 21-02-2025, 16:48:01
    #35
    1.Beypazarı
    2.Kınık
  • 21-02-2025, 16:55:58
    #36
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün beypazarı, sırma ve kızılay soda sahipleri yemeğe gitmişler. Yemek siparişinden sonra garson ne içersiniz demiş. Sırma soda sahibi ben bir sırma soda alayım demiş, kızılay soda sahibi ben bir kızılay soda alayım demiş. beypazarı soda sahibi ben de su alayım demiş. Garson niye sahibi olduğu firmanın sodasını içmiyorsunuz diye sorunca, beypazarı soda sahibi demiş ki: ‘herkes su içiyor, eşlik edeyim dedim...
    bu nasıl bir hikaye hocam