SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der
Nabeghlavi büyük alışveriş yerlerinde migros gibi yerlerde bu markayı bir bakım hıcam cam şişe olanı diyeceğiniz büz şimdiye kadar ne içiyorduk