Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der