Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bunu kullanırım dünyanın en iyisi Türk markası olsun diye Kızılay dedim şunu bir araştırın faydaları saymakla bitmez Nabeghlavi
Hocam kızılay ise listede en düşük oranlara sahip tabloya göre.
Kızılay afyonkarahisar yazanın değerleri çok düşük