Yıllarca Beypazarı içtim diğerleri hiç tatmin etmedi, sonra magnezyum eksikliğinden sorun yaşayınca Kızılay Erzincan a başladım şimdi Beypazarı boş gaz gibi geliyor, madensuyunu birazda mineral zenginliğine göre değerlendirmek gerekiyor , alışkanlıklar diğer tatları kötü gibi algilamaniza sebep oluyor, kesinlikle Beypazarı diyenlere 3 ay farklı markayı icirseniz muhtemelen beypazarida madensuyu mu der
Hocam magnezyum eksikliğiniz var ise şu tablo sizin için faydalı olabilir. Üstteki mesajlarımda avoya önermiştim onun için yazmıştım konuya ben de yeni keşfettim