• 21-02-2025, 20:15:13
    #37
    Kınık içmeyen her türlü markayı sayar. İçine çürük meyve bile koymadan saf aroma ile meyveli maden suyu yapan Kızılay içenlere de afiyet olsun.
  • 21-02-2025, 20:27:51
    #38
    Kınık , beypazarı , özkaynak .
  • 22-02-2025, 01:48:23
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. beypazarı
    2. sarıkız
    3. kula
    4. yok

    (kınık) denemedim ama muhtemelen 1.ciliği beypazarından kimse alamaz...
  • 22-02-2025, 02:12:57
    #40
    Beypazarı, Özkaynak bir de yıllar evvel Tekir marka denemiştim sanırım şimdi ismi bor çok güzeldi bulunduğum yerde olmadığı için içemedim tekrar
  • 22-02-2025, 17:25:17
    #41
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada mineral değerleri bakımından övdüğünüz Avoya; Kalsiyim, sodyum ve potasyum bakımından oldukça fakir görünüyor
    Sadece Kızılay (erzincan) ve kulaya göre daha düşük görünüyor, diğerlerinden daha yüksek. Tabloya bakmanızı öneririm
  • 22-02-2025, 19:00:41
    #42
    Avşar
  • 04-09-2025, 17:05:56
    #43
    İnişdibi