En iyi maden suyu?
42
●1.130
- 21-02-2025, 20:15:13Kınık içmeyen her türlü markayı sayar. İçine çürük meyve bile koymadan saf aroma ile meyveli maden suyu yapan Kızılay içenlere de afiyet olsun.
- 22-02-2025, 02:12:57Beypazarı, Özkaynak bir de yıllar evvel Tekir marka denemiştim sanırım şimdi ismi bor çok güzeldi bulunduğum yerde olmadığı için içemedim tekrar
- 22-02-2025, 17:25:17Sadece Kızılay (erzincan) ve kulaya göre daha düşük görünüyor, diğerlerinden daha yüksek. Tabloya bakmanızı öneririmmyildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle