Askere Telefon Götürülmesi HK.
12
●420
- 12-02-2025, 23:43:54Merhabalar sadece bilgi sahipleri konuya dahil olursa sevinirim. 6 aylık askeri eğitim sürecin de tuşlu telefon (kamerasız,internet erişimi olmama şartıyla) götürülebileceği yazmakta internette. Asker sim ile kullanılabileceği söyleniyor son zaman da gidip gelen var mı bu bilgi doğru mu hangi zaman hangi şartlar da kullanabiliyoruz tuşlu telefonu koğuşta bilgi verebilirseniz sevinirim şuanlık önemli bir konu teşekkürler şimdiden bilgileriniz için hayırlı akşamlar.
- 12-02-2025, 23:49:53Şahsen askercell kullanmadım. Kendi hattım neyse aynı şekilde taktım kullandım. Boş olduğumuz her an kullanabiliyorduk, eğitim arası, yemek molası, ne zaman boştaysan işte. Koğuşta da istediğin gibi kullanabiliyorsun, ama zaten milletin içinde sesli konuşmayacağın için genelde koğuşta sohbet muhabbet oluyor, dışarda konuşursun. Kamerasız tuşlu telefon olmalı, kamerası olursa ya almazlar ya da kamerasını kırıp alırlar.
- 12-02-2025, 23:52:42Merhaba, Denizci olarak Hatay'da acemilik yaptım bize zorunlu olarak Asker cell sattılar 850 TL verdim ve bir kere telefona takmadım bile. Şöyle bir şart koştular kamerasız tuşlu bir telefon bile olsa askercell almazsanız telefonu içeri almayız dediler mecbur alalım dedik.
Sonra öğrendik ki içeride kantinde tuşlu telefon satıyorlar(Askercell alıp almadığınızı umursamadan)
Yani demek istediğim eğer fırsatın olursa askercell kesinlikle alma bir şekilde tuşlu telefonu temin edebilirsin. Hattını zaten ayakkabının içinde sokabilirsin, o kadar detaylı bakacaklarını sanmıyorum. Tabii bu birazda nereye düştüğünle alakalı. Benim usta birliğim çok rahattı şahsen. Yalova'da yaptım. Akıllı telefonum 2. gün elimdeydi. Ha yasak mıydı? Elbette yasak.. Ancak askeriyede ortaya çıkmadığı sürece her şey serbest
- 12-02-2025, 23:53:07Kişisel hattı nasıl soktunuz hocam ? Araştırdığım da izin verilmiyor dediler bir de kopuşta normal sessiz bir şekilde konuşulmaz mı telefonla ve şarj işi nasıl çözülüyordu hocamos_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2025, 23:54:30Komutanlarına yakalanmadığın sürece kullanabilirsin. Telefon serbest diye de ulu orta milletin gözüne sokarak kullanmayın. Askercell almana da gerek yok, kendi hattını belirtilen özelliklerde ki telefona takıp kullan.
- 12-02-2025, 23:54:51Aylık fiyatı mı 850 hocam ? Günlük kaç saat konuşma SMS vs onlar nedir veya aylıksa aylık olarak SMS konuşma sınırı nedirHSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2025, 23:57:09Hayır tek seferlik hatta 850 veriyorsun zaten acemilikte 21 gün olduğu için içerisinde 850 tl ye dahil olan bir paketi de oluyor ancak her şeyi kısıtlı, akşam 6 dan sonra mı ne aktif oluyordu sanırım. Çekme problemleri falan oluyor. Yani anlayacağın sana 850 TL ye hiçbir işe yaramayan hattı satıyorlar ve onlarda biliyor ki kendi hattını takıp kullanacağını..Batuhwn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2025, 23:58:05Telefonuma takılı değildi öyle girdim, takılı olursa telefonda askercell yazmadığı için sıkıntı olabilir ama olanı görmedim. Sessiz de konuşsan duyulur, ranzaların arasında pek mesafe yok çok yakın. Şarj için koğuşta priz var, sırayla kullanıyorsun
Yani demek istediğim eğer fırsatın olursa askercell kesinlikle alma bir şekilde tuşlu telefonu temin edebilirsin. Hattını zaten ayakkabının içinde sokabilirsin, o kadar detaylı bakacaklarını sanmıyorum. Tabii bu birazda nereye düştüğünle alakalı. Benim usta birliğim çok rahattı şahsen. Yalova'da yaptım. Akıllı telefonum 2. gün elimdeydi. Ha yasak mıydı? Elbette yasak.. Ancak askeriyede ortaya çıkmadığı sürece her şey serbest