Merhabalar sadece bilgi sahipleri konuya dahil olursa sevinirim. 6 aylık askeri eğitim sürecin de tuşlu telefon (kamerasız,internet erişimi olmama şartıyla) götürülebileceği yazmakta internette. Asker sim ile kullanılabileceği söyleniyor son zaman da gidip gelen var mı bu bilgi doğru mu hangi zaman hangi şartlar da kullanabiliyoruz tuşlu telefonu koğuşta bilgi verebilirseniz sevinirim şuanlık önemli bir konu teşekkürler şimdiden bilgileriniz için hayırlı akşamlar.