Telefonuma takılı değildi öyle girdim, takılı olursa telefonda askercell yazmadığı için sıkıntı olabilir ama olanı görmedim. Sessiz de konuşsan duyulur, ranzaların arasında pek mesafe yok çok yakın. Şarj için koğuşta priz var, sırayla kullanıyorsun