Komutanlarına yakalanmadığın sürece kullanabilirsin. Telefon serbest diye de ulu orta milletin gözüne sokarak kullanmayın. Askercell almana da gerek yok, kendi hattını belirtilen özelliklerde ki telefona takıp kullan.