Şahsen askercell kullanmadım. Kendi hattım neyse aynı şekilde taktım kullandım. Boş olduğumuz her an kullanabiliyorduk, eğitim arası, yemek molası, ne zaman boştaysan işte. Koğuşta da istediğin gibi kullanabiliyorsun, ama zaten milletin içinde sesli konuşmayacağın için genelde koğuşta sohbet muhabbet oluyor, dışarda konuşursun. Kamerasız tuşlu telefon olmalı, kamerası olursa ya almazlar ya da kamerasını kırıp alırlar.