HSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Denizci olarak Hatay'da acemilik yaptım bize zorunlu olarak Asker cell sattılar 850 TL verdim ve bir kere telefona takmadım bile. Şöyle bir şart koştular kamerasız tuşlu bir telefon bile olsa askercell almazsanız telefonu içeri almayız dediler mecbur alalım dedik.
Sonra öğrendik ki içeride kantinde tuşlu telefon satıyorlar(Askercell alıp almadığınızı umursamadan) Yani demek istediğim eğer fırsatın olursa askercell kesinlikle alma bir şekilde tuşlu telefonu temin edebilirsin. Hattını zaten ayakkabının içinde sokabilirsin, o kadar detaylı bakacaklarını sanmıyorum. Tabii bu birazda nereye düştüğünle alakalı. Benim usta birliğim çok rahattı şahsen. Yalova'da yaptım. Akıllı telefonum 2. gün elimdeydi. Ha yasak mıydı? Elbette yasak.. Ancak askeriyede ortaya çıkmadığı sürece her şey serbest
Aylık fiyatı mı 850 hocam ? Günlük kaç saat konuşma SMS vs onlar nedir veya aylıksa aylık olarak SMS konuşma sınırı nedir