• 21-01-2025, 22:34:48
    #1
    Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var
  • 21-01-2025, 22:36:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mütaahitin çakallığı hocam, bizde 4 senedir altyapı yok asla da gelmiyor, superbox kullanıyorum
  • 21-01-2025, 22:41:45
    #3
    OkyanusMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var
    ben 8 sene önce taşındığımda alt yapı yok diye internet vermiyordu türk telekom twitterden ceo ya yazdım 10 günde bağlanmıştı. ama o ceo değişti
  • 21-01-2025, 22:42:25
    #4
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mütaahitin çakallığı hocam, bizde 4 senedir altyapı yok asla da gelmiyor, superbox kullanıyorum
    Müteahhitlik durum yok, ben sıfır binaya taşındım ekim ayında. Binaya mayıs ayında yerleşmeye başlamışlardı, daha yarısı dolmadı. Taşındıktan 1 hafta sonra bi baktım telekomcular çalışma yapıyor, binaya fiber getiriyorladı. Bina içinde fiber tesisatı zaten vardı tabii. Müteahhitin kılını kıpırdattığını bile düşünmüyorum bu konu hakkında, öyle bi adam çünkü
  • 21-01-2025, 22:45:26
    #5
    OkyanusMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var
    Hocam dilekçeyi bırak kapısında çadır kursan onların keyfi gelmeden o binaya altyapı falan gelmez. Ben üniversite döneminde (2016) taşındığım bina yeniydi. O binada 4 yıl yaşadım o 4 yılda verilen dilekçenin vs. haddi hesabı yok ama bağlamadılar. Yan binadan hatır, gönül şekliyle benim eve internet çekmiştik.
  • 21-01-2025, 22:46:28
    #6
    Tanıdık varsa halledilir
  • 21-01-2025, 22:46:33
    #7
    Altyapıdan kastın nedir doğalgaz,elektrik su birçok şey var )

    İnternet diye düşünüyorum şöyle yanıt vereyim bina ve çevredeki diğer binalarda da yoksa imza topluyorsun herkes adı soyadı oturduğu yerin adres bilgileri v.s kağıda yazıyor internet bağlanması için talebimiz vardır v.s diye sonra onu genel müdürlüğe iletiyorsunuz

    yılda bir kez planlama yapılıyor yani genel müdürlük diyorki 10m bütçem var nereye yapalım en çok talep buraya gelmiş tamam diyor gerisini anladınız zaten süreç o şekilde ilerliyor ama yılda bir kez yapılıyor bilginiz olsun
  • 21-01-2025, 22:49:12
    #8
    Bina içi tesisat hazırsa her türlü getiriyorlar. Bina içi tesisat hazır değilse ölü yatırım olarak görüyorlar.
  • 21-01-2025, 23:07:30
    #9
    Telefonla görüşerek sözleşme yaptım sonra keşfe geldiler alt yapı olmadığı halde bağladılar türk telekom