OkyanusMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var
ben 8 sene önce taşındığımda alt yapı yok diye internet vermiyordu türk telekom twitterden ceo ya yazdım 10 günde bağlanmıştı. ama o ceo değişti