Altyapıdan kastın nedir doğalgaz,elektrik su

birçok şey var

)
İnternet diye düşünüyorum şöyle yanıt vereyim bina ve çevredeki diğer binalarda da yoksa imza topluyorsun herkes adı soyadı oturduğu yerin adres bilgileri v.s kağıda yazıyor internet bağlanması için talebimiz vardır v.s diye sonra onu genel müdürlüğe iletiyorsunuz
yılda bir kez planlama yapılıyor yani genel müdürlük diyorki 10m bütçem var nereye yapalım en çok talep buraya gelmiş tamam diyor gerisini anladınız zaten süreç o şekilde ilerliyor ama yılda bir kez yapılıyor bilginiz olsun