Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var