Arkadaşlar imza toplanırsa gelirmiş bina sakinlerinden ama şöyle bir sorum var ne diye imza toplayacağım kağıda ne yazacağım vs hiç bilmiyorum yardimci olur musunuz? Sokakta ve yan binalarda altyapı var
Hocam dilekçeyi bırak kapısında çadır kursan onların keyfi gelmeden o binaya altyapı falan gelmez. Ben üniversite döneminde (2016) taşındığım bina yeniydi. O binada 4 yıl yaşadım o 4 yılda verilen dilekçenin vs. haddi hesabı yok ama bağlamadılar. Yan binadan hatır, gönül şekliyle benim eve internet çekmiştik.