Mütaahitin çakallığı hocam, bizde 4 senedir altyapı yok asla da gelmiyor, superbox kullanıyorum
Müteahhitlik durum yok, ben sıfır binaya taşındım ekim ayında. Binaya mayıs ayında yerleşmeye başlamışlardı, daha yarısı dolmadı. Taşındıktan 1 hafta sonra bi baktım telekomcular çalışma yapıyor, binaya fiber getiriyorladı. Bina içinde fiber tesisatı zaten vardı tabii. Müteahhitin kılını kıpırdattığını bile düşünmüyorum bu konu hakkında, öyle bi adam çünkü