• 25-12-2024, 03:28:06
    #1
    selamlar öncelikle, her gün bi kalp ağrısı yaşıyorum sadece kalple kalmıyor sırta sol kola ve boyna vuruyor. bir çok kez acile gittim ama bir şey çıkmıyor. kardiyoloji doktoruna da gözüktüm kalbimde bir şey olmadığını söyledi(tekrar randevu aldım geçmeyince). az önce tekrar girdi mesela ağrı, tansiyonu ölçtüğümde büyüğü 16 çıktı. bu sizce panik atak anksiyete gibi bir şey mi ? yaşayan var mı? asla uyutmuyor şuan en azından yaşayanların tecrübelerini dinleyeyim. teşekkürler.
  • 25-12-2024, 03:37:07
    #2
    Hocam şakaya gelmez her an Mİ (miyokard infarktus) cıkabilir. Gecmis olsun. Üzerinde durmanız yararınıza.
  • 25-12-2024, 03:38:31
    #3
    WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şakaya gelmez her an Mİ (miyokard infarktus) cıkabilir. Gecmis olsun. Üzerinde durmanız yararınıza.
    teşekkürler ben de ondan korkuyorum aslında ama hiç bir şey çıkmıyor son çare sanırım özele gideceğim
  • 25-12-2024, 03:38:42
    #4
    Ekg ve kardiyoloji de bir şey çıkmadıysa panik atak ağam. Beyninin sana oynadığı küçük bir oyun. Kendini korumaya alıyor. Bak diyor burda bir şey var diyor. Ama yok. Ben acilden çıkmıyordum derin nefes al rahatla beyni başka şeylerle meşgul et. İyi geceler.

    Edit ; yinede tüm kontrolleri yaptır. Hiç bir şey çıkmıyorsa yukarda ki yazdıklarım psikolojiye girer
  • 25-12-2024, 03:40:11
    #5
    Bu kadar şiddetli olmuyor bende ama genelde sigara ve çayı fazla tüketip uykusuz kaldığımda çarpıntı oluyor, çaarpıntı başlayınca peşine ölüm korkusu da eklenip şiddet giderek artıyor, bunlara dikkat ettiğimde sorun yaşamıyorum kesinlike, galiba psikolojik, yaş ilerledikce bünye kaldırmıyor artık, dikkat etmek lazım bu düzene.
  • 25-12-2024, 03:40:26
    #6
    Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekg ve kardiyoloji de bir şey çıkmadıysa panik atak ağam. Beyninin sana oynadığı küçük bir oyun. Kendini korumaya alıyor. Bak diyor burda bir şey var diyor. Ama yok. Ben acilden çıkmıyordum derin nefes al rahatla beyni başka şeylerle meşgul et. İyi geceler.
    çok teşekkürler çok berbat bir durum gerçekten siz atlattıysanız ne mutlu(inşallah psikolojiktir benimkisi de) bu arada ekgler de temiz çıkıyor her seferinde😊
  • 25-12-2024, 03:41:27
    #7
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar şiddetli olmuyor bende ama genelde sigara ve çayı fazla tüketip uykusuz kaldığımda çarpıntı oluyor, çaarpıntı başlayınca peşine ölüm korkusu da eklenip şiddet giderek artıyor, bunlara dikkat ettiğimde sorun yaşamıyorum kesinlike, galiba psikolojik, yaş ilerledikce bünye kaldırmıyor artık, dikkat etmek lazım bu düzene.
    hiç sigara içmesem de oluyor bana artık, size de geçmiş olsun. sanırım çağımızın hastalığı bu çevremde en az 3-4 kişide de mevcut bu.
  • 25-12-2024, 03:49:37
    #8
    Üniversite zamanında aynı durumları ben de yaşadım. Surekli kalp krizi geçiriyorum diye acile giderdim. En sonunda panik atak olduğu ortaya çıktı. Çok zor bir şey yaşamayan bilemez. Çok geçmiş olsun.
  • 25-12-2024, 03:49:37
    #9
    Bu son 1-2 yıldır bende de var. En son ölüyorum diye acile gitmiştim, sol kol ağrısı, göğüs ağrısı hatta midede yanma bile oldu ve tansiyonum yükseldi. Ve sonuç hiçbir şey çıkmadı. Oradaki doktor bana bu kadar uzun süren ağrı kalp krizi olamaz dedi, yani kalp krizinde ağrı geliyor ve en geç 1 güne ne olacaksa oluyor sanırım. Artık acilden sonra bunu saldım sıfır ağrı, sonra bir gün yine aklıma geldi ve geri başladı. Böyle devam ediyoruz.

    Ben boyun fıtığından şüpheleniyorum çünkü PC'de oturduğum vakit ağrı başlıyor ve koltuk altımdaki kasları bastırınca ağrıyor yani kas ağrısı da olabilir. Tabii benim bu yazdıklarımı kimse aman canım bişey olmaz demesin, ACİLE GİTSİN.