Ekg ve kardiyoloji de bir şey çıkmadıysa panik atak ağam. Beyninin sana oynadığı küçük bir oyun. Kendini korumaya alıyor. Bak diyor burda bir şey var diyor. Ama yok. Ben acilden çıkmıyordum

derin nefes al rahatla beyni başka şeylerle meşgul et. İyi geceler.
Edit ; yinede tüm kontrolleri yaptır. Hiç bir şey çıkmıyorsa yukarda ki yazdıklarım psikolojiye girer