Üniversite zamanında aynı durumları ben de yaşadım. Surekli kalp krizi geçiriyorum diye acile giderdim. En sonunda panik atak olduğu ortaya çıktı. Çok zor bir şey yaşamayan bilemez. Çok geçmiş olsun.