selamlar öncelikle, her gün bi kalp ağrısı yaşıyorum sadece kalple kalmıyor sırta sol kola ve boyna vuruyor. bir çok kez acile gittim ama bir şey çıkmıyor. kardiyoloji doktoruna da gözüktüm kalbimde bir şey olmadığını söyledi(tekrar randevu aldım geçmeyince). az önce tekrar girdi mesela ağrı, tansiyonu ölçtüğümde büyüğü 16 çıktı. bu sizce panik atak anksiyete gibi bir şey mi ? yaşayan var mı? asla uyutmuyor şuan en azından yaşayanların tecrübelerini dinleyeyim. teşekkürler.