Bu son 1-2 yıldır bende de var. En son ölüyorum diye acile gitmiştim, sol kol ağrısı, göğüs ağrısı hatta midede yanma bile oldu ve tansiyonum yükseldi. Ve sonuç hiçbir şey çıkmadı. Oradaki doktor bana bu kadar uzun süren ağrı kalp krizi olamaz dedi, yani kalp krizinde ağrı geliyor ve en geç 1 güne ne olacaksa oluyor sanırım. Artık acilden sonra bunu saldım sıfır ağrı, sonra bir gün yine aklıma geldi ve geri başladı.

Böyle devam ediyoruz.
Ben boyun fıtığından şüpheleniyorum çünkü PC'de oturduğum vakit ağrı başlıyor ve koltuk altımdaki kasları bastırınca ağrıyor yani kas ağrısı da olabilir. Tabii benim bu yazdıklarımı kimse aman canım bişey olmaz demesin, ACİLE GİTSİN.