4 gündür iştah sıfır çene açılmıyor yutkunmak zulüm gibi. Bu illetten çektirmek hariç nasıl kurtuluruz bilgisi olan var mı acaba. Hayatımda 23 yıldır dişçi yüzü görmedim gitme gereği duymadım çünkü çok iyi bakan biriyim ( yanlış anlaşılmasın) şimdi gitmeye çekiniyorum çektirmek için bunun yerine alternatif çözümler nelerdir. Birde kendim kontrol ettiğimde 20lik diş gayet düz çıkıyor yerinden herhangi bir eğiklik yok. İlk 20lik dişim çıkarken böyle olmamıştı ama bu başka
20lik diş hakkında sorum var
10
●254
- 22-12-2024, 14:38:12Merhabalar hocalarım 20lik diş belası çekmeyeceğim sanmıştım bu yaşımda yakaladı beni
4 gündür iştah sıfır çene açılmıyor yutkunmak zulüm gibi. Bu illetten çektirmek hariç nasıl kurtuluruz bilgisi olan var mı acaba. Hayatımda 23 yıldır dişçi yüzü görmedim gitme gereği duymadım çünkü çok iyi bakan biriyim ( yanlış anlaşılmasın) şimdi gitmeye çekiniyorum çektirmek için bunun yerine alternatif çözümler nelerdir. Birde kendim kontrol ettiğimde 20lik diş gayet düz çıkıyor yerinden herhangi bir eğiklik yok. İlk 20lik dişim çıkarken böyle olmamıştı ama bu başka
- 22-12-2024, 14:41:04Hocam kolay çıksa bile çürüyebiliyor benim çürümüştü ve iğneden nefret eden bi insanım ama yemek yedirmiyodu artık, paşa paşa gittim çektirmek için birazda anksiyeteye sahibim fakat iğne vurulduktan sonra zerre bir hissiyat yok yarım saatte çözülecek şeyler için alternatif aramayın diş ağrısı korkunç bir şeyNirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2024, 14:41:48Merhaba, bende 23 yaşındayım ve 1,5 haftadır bu sorundan müzdaribim senin gibi 23 yıldır dişçi yüzü görmedim ve dişçiye gitmek istemiyorum. 1,5 haftadır yemekleri sağ taraftaki dişlerimle çiğniyorum diri diri yutuyorum 😬 Ağrısı dayanılmaz dereceye geldiğince majezik sallıyorum bir tane. Yamukluk veya diğer dişlere baskısı yoksa geçer herhalde 1 haftaya
- 22-12-2024, 14:47:33valla hocam bende baktım yamuk değil düz çıkıyor ama battaniyeyi yarım çekmiş gibi diş etinin yarısı üstünde paşanın 😂 durum bundan ibaret aynı dediğiniz gibi bende sağ ile çiğnemeye çalışıyorum. Umarım geçer geçmezse çekilecek sanırım çekilmezse bir sorun yaratır mı bilmiyorum da gereksiz bir dişmiş araştırdığım kadarıylagkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2024, 14:48:09geçmiş olsun, mutlaka diş hekimine gidin. en doğru yöntemle kurtulun.
- 22-12-2024, 14:54:37Dişçi fobisi olan birisi olarak dişlerimin yamukluğu ve kötü görünüşünü 24 yaşına kadar her aynanın karşısına geçtiğimde görsem de dişçi fobisini aşarak gidip dişlerimi yaptırdım. 20lik dişlerim çıkarken en başta ağrılı bir süreç oldu ancak yemek yememe gibi durumlarım asla olmadı. Bunun için en önemlisi diş hekiminize başvurmanızdır hocam. Sağlık sektörü sürekli gelişiyor. Artık çok güçlü anesteziler uyuşturucular var. Eğer korkmuyorsanız yol yakınken gidin çektirin. Bir derdi ne kadar büyütürseniz ilerleyen zamanlarda aşılması o kadar çok zor oluyor.
- 22-12-2024, 14:55:09Bende de aynı şekilde dişe yakın olan tarafı çıkmış çeneye yakın olan tarafın üzerinde et var ve alttan ona baskı yapıyor bundan dolayı çiğneme yaparken üstteki diş eti ısırıyor bir nevi eti çiğniyorum. Bu da yememe engel oluyor ama geçecek inanıyorum 😄NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2024, 15:12:07maalesef çekim harici bir yöntem yok gibi.NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle