NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocalarım 20lik diş belası çekmeyeceğim sanmıştım bu yaşımda yakaladı beni 4 gündür iştah sıfır çene açılmıyor yutkunmak zulüm gibi. Bu illetten çektirmek hariç nasıl kurtuluruz bilgisi olan var mı acaba. Hayatımda 23 yıldır dişçi yüzü görmedim gitme gereği duymadım çünkü çok iyi bakan biriyim ( yanlış anlaşılmasın) şimdi gitmeye çekiniyorum çektirmek için bunun yerine alternatif çözümler nelerdir. Birde kendim kontrol ettiğimde 20lik diş gayet düz çıkıyor yerinden herhangi bir eğiklik yok. İlk 20lik dişim çıkarken böyle olmamıştı ama bu başka
maalesef çekim harici bir yöntem yok gibi.