gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bende 23 yaşındayım ve 1,5 haftadır bu sorundan müzdaribim senin gibi 23 yıldır dişçi yüzü görmedim ve dişçiye gitmek istemiyorum. 1,5 haftadır yemekleri sağ taraftaki dişlerimle çiğniyorum diri diri yutuyorum 😬 Ağrısı dayanılmaz dereceye geldiğince majezik sallıyorum bir tane. Yamukluk veya diğer dişlere baskısı yoksa geçer herhalde 1 haftaya
valla hocam bende baktım yamuk değil düz çıkıyor ama battaniyeyi yarım çekmiş gibi diş etinin yarısı üstünde paşanın 😂 durum bundan ibaret aynı dediğiniz gibi bende sağ ile çiğnemeye çalışıyorum. Umarım geçer geçmezse çekilecek sanırım çekilmezse bir sorun yaratır mı bilmiyorum da gereksiz bir dişmiş araştırdığım kadarıyla