Merhaba, bende 23 yaşındayım ve 1,5 haftadır bu sorundan müzdaribim senin gibi 23 yıldır dişçi yüzü görmedim ve dişçiye gitmek istemiyorum. 1,5 haftadır yemekleri sağ taraftaki dişlerimle çiğniyorum diri diri yutuyorum 😬 Ağrısı dayanılmaz dereceye geldiğince majezik sallıyorum bir tane. Yamukluk veya diğer dişlere baskısı yoksa geçer herhalde 1 haftaya
valla hocam bende baktım yamuk değil düz çıkıyor ama battaniyeyi yarım çekmiş gibi diş etinin yarısı üstünde paşanın 😂 durum bundan ibaret aynı dediğiniz gibi bende sağ ile çiğnemeye çalışıyorum. Umarım geçer geçmezse çekilecek sanırım çekilmezse bir sorun yaratır mı bilmiyorum da gereksiz bir dişmiş araştırdığım kadarıyla