Dişçi fobisi olan birisi olarak dişlerimin yamukluğu ve kötü görünüşünü 24 yaşına kadar her aynanın karşısına geçtiğimde görsem de dişçi fobisini aşarak gidip dişlerimi yaptırdım. 20lik dişlerim çıkarken en başta ağrılı bir süreç oldu ancak yemek yememe gibi durumlarım asla olmadı. Bunun için en önemlisi diş hekiminize başvurmanızdır hocam. Sağlık sektörü sürekli gelişiyor. Artık çok güçlü anesteziler uyuşturucular var. Eğer korkmuyorsanız yol yakınken gidin çektirin. Bir derdi ne kadar büyütürseniz ilerleyen zamanlarda aşılması o kadar çok zor oluyor.