Merhabalar hocalarım 20lik diş belası çekmeyeceğim sanmıştım bu yaşımda yakaladı beni

4 gündür iştah sıfır çene açılmıyor yutkunmak zulüm gibi. Bu illetten çektirmek hariç nasıl kurtuluruz bilgisi olan var mı acaba. Hayatımda 23 yıldır dişçi yüzü görmedim gitme gereği duymadım çünkü çok iyi bakan biriyim ( yanlış anlaşılmasın) şimdi gitmeye çekiniyorum çektirmek için bunun yerine alternatif çözümler nelerdir. Birde kendim kontrol ettiğimde 20lik diş gayet düz çıkıyor yerinden herhangi bir eğiklik yok. İlk 20lik dişim çıkarken böyle olmamıştı ama bu başka
Hocam kolay çıksa bile çürüyebiliyor benim çürümüştü ve iğneden nefret eden bi insanım ama yemek yedirmiyodu artık, paşa paşa gittim çektirmek için birazda anksiyeteye sahibim fakat iğne vurulduktan sonra zerre bir hissiyat yok yarım saatte çözülecek şeyler için alternatif aramayın diş ağrısı korkunç bir şey