NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam bende baktım yamuk değil düz çıkıyor ama battaniyeyi yarım çekmiş gibi diş etinin yarısı üstünde paşanın 😂 durum bundan ibaret aynı dediğiniz gibi bende sağ ile çiğnemeye çalışıyorum. Umarım geçer geçmezse çekilecek sanırım çekilmezse bir sorun yaratır mı bilmiyorum da gereksiz bir dişmiş araştırdığım kadarıyla
Bende de aynı şekilde dişe yakın olan tarafı çıkmış çeneye yakın olan tarafın üzerinde et var ve alttan ona baskı yapıyor bundan dolayı çiğneme yaparken üstteki diş eti ısırıyor bir nevi eti çiğniyorum. Bu da yememe engel oluyor ama geçecek inanıyorum 😄