Merhaba
Değerli R10 Yönetimi Ve Adminleri Mağlum Dün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü idi Keşke Üyelik Ücretlerinde Engelliler e Özel Bir İndirim Kampanyası Yapılsaydı Fena Olmaz Miydi Engellileri De Bu Büyük Platformda Destek Olun saydı Güzel Olmaz Miydi Bu Arada Tüm Engelliler Dünya Engelliler Günü Kutlu Olsun Diğer Bir Konu İse Mesala engelliler Gününe Özel Hosting Te indirim Yapılsaydı Domain de İndirim Yapılsaydı Güzel Olmaz Mıydı Sayın Büyük Hosting Ve domain Yobeticileri
R10 Yönetiminden ve adminlerinden Ricam
11
●500
- 04-12-2024, 19:47:28Merhaba
Desteğiniz İçin Teşekkür ederim Ah keşke Adminler Ve yöneticilerde Görse Destek verse
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2024, 19:50:14Görüyorum ve üzülüyorum sadece. Hiçbir şekilde destek yok cevap yok. @Coşkun Çetin; abi yapsan sen yaparsın 🙏
- 04-12-2024, 19:52:23Merhaba
Ah keşke Görse @Coşkun Çetin abi ama görmez Instagram dada takip ediyorum yazmak istedim ama görmez diye yazmadom
Chavobellaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2024, 19:54:09@Coşkun Çetin; görürse asla geri çevirmez bundan şüphem yok sabırlı ol hocam.Mako1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
