• 04-12-2024, 19:38:52
    #1
    Merhaba
    Değerli R10 Yönetimi Ve Adminleri Mağlum Dün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü idi Keşke Üyelik Ücretlerinde Engelliler e Özel Bir İndirim Kampanyası Yapılsaydı Fena Olmaz Miydi Engellileri De Bu Büyük Platformda Destek Olun saydı Güzel Olmaz Miydi Bu Arada Tüm Engelliler Dünya Engelliler Günü Kutlu Olsun Diğer Bir Konu İse Mesala engelliler Gününe Özel Hosting Te indirim Yapılsaydı Domain de İndirim Yapılsaydı Güzel Olmaz Mıydı Sayın Büyük Hosting Ve domain Yobeticileri
  • 04-12-2024, 19:40:17
    #2
    Kişisel Rütbe
    Hosting ve domaini bilmemde bize bile üyelikte indirim yapılmayacağı söylendi
  • 04-12-2024, 19:40:38
    #3
    Destek verdiğim nadir konulardan birisi olabilir.
  • 04-12-2024, 19:43:35
    #4
    Konuyu Açtım evet bende bir engelliyim beklerdim böyle büyük r10 yonetiminden az da olsa bir indirim en azından gönül Almak engelliler önünü açmak destek olmak eğer haddimi aşan birşey yazdiysan özür dilerim
  • 04-12-2024, 19:46:09
    #5
    Kişisel Rütbe
    Mako1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Açtım evet bende bir engelliyim beklerdim böyle büyük r10 yonetiminden az da olsa bir indirim en azından gönül Almak engelliler önünü açmak destek olmak eğer haddimi aşan birşey yazdiysan özür dilerim
    Sizi destekliyorum
  • 04-12-2024, 19:47:28
    #6
    Merhaba
    Desteğiniz İçin Teşekkür ederim Ah keşke Adminler Ve yöneticilerde Görse Destek verse


    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi destekliyorum
  • 04-12-2024, 19:50:14
    #7
    Görüyorum ve üzülüyorum sadece. Hiçbir şekilde destek yok cevap yok. @Coşkun Çetin; abi yapsan sen yaparsın 🙏
  • 04-12-2024, 19:52:23
    #8
    Merhaba
    Ah keşke Görse @Coşkun Çetin abi ama görmez Instagram dada takip ediyorum yazmak istedim ama görmez diye yazmadom


    Chavobellaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüyorum ve üzülüyorum sadece. Hiçbir şekilde destek yok cevap yok. @Coşkun Çetin; abi yapsan sen yaparsın 🙏
  • 04-12-2024, 19:54:09
    #9
    Mako1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Ah keşke Görse @Coşkun Çetin abi ama görmez Instagram dada takip ediyorum yazmak istedim ama görmez diye yazmadom
    @Coşkun Çetin; görürse asla geri çevirmez bundan şüphem yok sabırlı ol hocam.