Merhaba
Değerli R10 Yönetimi Ve Adminleri Mağlum Dün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü idi Keşke Üyelik Ücretlerinde Engelliler e Özel Bir İndirim Kampanyası Yapılsaydı Fena Olmaz Miydi Engellileri De Bu Büyük Platformda Destek Olun saydı Güzel Olmaz Miydi Bu Arada Tüm Engelliler Dünya Engelliler Günü Kutlu Olsun Diğer Bir Konu İse Mesala engelliler Gününe Özel Hosting Te indirim Yapılsaydı Domain de İndirim Yapılsaydı Güzel Olmaz Mıydı Sayın Büyük Hosting Ve domain Yobeticileri