Konu
R10 Yönetiminden ve adminlerinden Ricam
04-12-2024, 19:43:35
#4
Mako1453
Konuyu Açtım evet bende bir engelliyim beklerdim böyle büyük r10 yonetiminden az da olsa bir indirim en azından gönül Almak engelliler önünü açmak destek olmak eğer haddimi aşan birşey yazdiysan özür dilerim