Konu
R10 Yönetiminden ve adminlerinden Ricam
04-12-2024, 19:52:23
#8
Mako1453
Merhaba
Ah keşke Görse
@
Coşkun Çetin
abi ama görmez Instagram dada takip ediyorum yazmak istedim ama görmez diye yazmadom
Chavobellaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görüyorum ve üzülüyorum sadece. Hiçbir şekilde destek yok cevap yok.
@
Coşkun Çetin
; abi yapsan sen yaparsın 🙏