Konu
R10 Yönetiminden ve adminlerinden Ricam
04-12-2024, 19:50:14
#7
Chavobellaa
Görüyorum ve üzülüyorum sadece. Hiçbir şekilde destek yok cevap yok.
@
Coşkun Çetin
; abi yapsan sen yaparsın 🙏