Konu
R10 Yönetiminden ve adminlerinden Ricam
04-12-2024, 19:46:09
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
Mako1453 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu Açtım evet bende bir engelliyim beklerdim böyle büyük r10 yonetiminden az da olsa bir indirim en azından gönül Almak engelliler önünü açmak destek olmak eğer haddimi aşan birşey yazdiysan özür dilerim
Sizi destekliyorum