• 20-11-2024, 23:05:01
    #1
    Yaklaşık 2013 yılından 8 ay önceye kadar tanıdığım bir dostum vardı. Son 3 yıldır önceye nazaran dijital ortama beni elinden geldiğince iteledi. Sayesinde çok şey değişti , ama ne yapsak neye başlasak yarıda bırakırdı. Herşeye olmayacak gözüyle bakar herşeyi kendi biliyormuş edasında ilerlerdi. Yakın tanıdıklarımıza arkamdan konuşur zaaflarımı yanlışlarımı ve anlatılmayacak şeyleri anlatırdı. Son derece güvenilir mükemmel bir dürüstlüğü olan biri bu eski dostum. Milyar değil milyonlarımı emanet edecek olsam asla şüphe duymayacağım güvenilirlikte. Şimdi forumda çok dikkat ediyorum sürekli profilimde neler yaptığımla nelerle uğraştığıma bakıyor keza bende öyleyim. Çünkü bana bir gelene koşmak istemem en büyük zaafımdır.
    Şuanda için içimi yiyor. Bana çok iyiliği dokunan biri bir sıkıntısı varmı acaba diye düşünmekten kafayı yiyorum. Şuanda da çok büyük 2 projeye başlayacağım maddi manevi birşey istemiyorum akıl vermesi bile yetiyordu bana. Şimdi size sormak istiyorum dostlar ne yapmalıyım ? Çok istiyorum onunla başarmayı ama yazacacak kadarda gururumdan ödün verecek bir yapım yok. Çünkü ben suçlu değilim. Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız ?
  • 20-11-2024, 23:08:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu görüp sana yazar
  • 20-11-2024, 23:10:36
    #3
    Dostunla Arana başka biri girmiştir cünkü bu ilişkilrdede aynı şekildedir kanka tekrar konuşmanı tavsiye ederim ve dostlukda gurur onemi yoktur.
  • 20-11-2024, 23:15:15
    #4
    yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostunla Arana başka biri girmiştir cünkü bu ilişkilrdede aynı şekildedir kanka tekrar konuşmanı tavsiye ederim ve dostlukda gurur onemi yoktur.
    Olabilir aslında çünkü hocam bana geçen sene bir arkadaşını yönlendirmişti. Reklam konusunda birşeyler yapalım vs diye ama değişik bir tipti anlaşamadık. İş yapmıyor ve sürekli maddiyat beklentisi vardı çalışmadan kazanmak istiyordu bende anlaşamayınca yol vermiştim. Son tartışmamızda alehinde konuştuğumu ve dediğim şeylerin 3 katını söyleyerek benim arkadaşıma lansman etmişti. Hatta onunla beni aynı kefeye koyuncada ben sinirlenip ağzıma geleni söylemiştim ondan sonra ipler koptu. Benim ağrıma giden beni çok iyi tanır nerede ne konuşacağımı ne diyeceğimi benim kadar bilir. Dışardaki bir adamın lafına nasıl itimat edip inanabilir onada çok kızmıştım. Çok doğru bir yere değindiniz teşekkür ederim.
  • 20-11-2024, 23:15:56
    #5
    Aynı durumu yaşadım çok benziyor, hiç umursama sonra 8 10 ay geçtikten sonra tekrar yaz aranızda bir şey olmasın ama uzak dur.
    Ben öyle yapmıştım yani eğer çok yakınınsa bilemem.
  • 20-11-2024, 23:17:15
    #6
    KayAlpMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir aslında çünkü hocam bana geçen sene bir arkadaşını yönlendirmişti. Reklam konusunda birşeyler yapalım vs diye ama değişik bir tipti anlaşamadık. İş yapmıyor ve sürekli maddiyat beklentisi vardı çalışmadan kazanmak istiyordu bende anlaşamayınca yol vermiştim. Son tartışmamızda alehinde konuştuğumu ve dediğim şeylerin 3 katını söyleyerek benim arkadaşıma lansman etmişti. Hatta onunla beni aynı kefeye koyuncada ben sinirlenip ağzıma geleni söylemiştim ondan sonra ipler koptu. Benim ağrıma giden beni çok iyi tanır nerede ne konuşacağımı ne diyeceğimi benim kadar bilir. Dışardaki bir adamın lafına nasıl itimat edip inanabilir onada çok kızmıştım. Çok doğru bir yere değindiniz teşekkür ederim.
    Cünkü Bende Yaşadım kanka o yüzden biliyorum anlıyorum bu durumu konuş araya mesafe girer ama zamanla eski halinize dönersinizi konuş.
  • 20-11-2024, 23:18:57
    #7
    yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cünkü Bende Yaşadım kanka o yüzden biliyorum anlıyorum bu durumu konuş araya mesafe girer ama zamanla eski halinize dönersinizi konuş.
    Nasıl konuşayım üstad engelledi wpden felan. Şimdi r10dan vs ulaşırım veya başka platformlardan cevap felan vermez iyice kafama takarım.
  • 20-11-2024, 23:20:21
    #8
    KayAlpMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl konuşayım üstad engelledi wpden felan. Şimdi r10dan vs ulaşırım veya başka platformlardan cevap felan vermez iyice kafama takarım.
    normaldn ara kanka ulaşmak istiyen hertürlü ulaşır merak etme.
  • 20-11-2024, 23:20:26
    #9
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu yaşadım çok benziyor, hiç umursama sonra 8 10 ay geçtikten sonra tekrar yaz aranızda bir şey olmasın ama uzak dur.
    Ben öyle yapmıştım yani eğer çok yakınınsa bilemem.
    Çok yakındık hocam ben alelade değer vermiyordum. Heryerdede bahsediyordum herkeze anlatıyordum böyle bir kişiliği olan böyle bir tanıdığım var diye.