Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumu yaşadım çok benziyor, hiç umursama sonra 8 10 ay geçtikten sonra tekrar yaz aranızda bir şey olmasın ama uzak dur.
Ben öyle yapmıştım yani eğer çok yakınınsa bilemem.
Çok yakındık hocam ben alelade değer vermiyordum. Heryerdede bahsediyordum herkeze anlatıyordum böyle bir kişiliği olan böyle bir tanıdığım var diye.