Yaklaşık 2013 yılından 8 ay önceye kadar tanıdığım bir dostum vardı. Son 3 yıldır önceye nazaran dijital ortama beni elinden geldiğince iteledi. Sayesinde çok şey değişti , ama ne yapsak neye başlasak yarıda bırakırdı. Herşeye olmayacak gözüyle bakar herşeyi kendi biliyormuş edasında ilerlerdi. Yakın tanıdıklarımıza arkamdan konuşur zaaflarımı yanlışlarımı ve anlatılmayacak şeyleri anlatırdı. Son derece güvenilir mükemmel bir dürüstlüğü olan biri bu eski dostum. Milyar değil milyonlarımı emanet edecek olsam asla şüphe duymayacağım güvenilirlikte. Şimdi forumda çok dikkat ediyorum sürekli profilimde neler yaptığımla nelerle uğraştığıma bakıyor keza bende öyleyim. Çünkü bana bir gelene koşmak istemem en büyük zaafımdır.
Şuanda için içimi yiyor. Bana çok iyiliği dokunan biri bir sıkıntısı varmı acaba diye düşünmekten kafayı yiyorum. Şuanda da çok büyük 2 projeye başlayacağım maddi manevi birşey istemiyorum akıl vermesi bile yetiyordu bana. Şimdi size sormak istiyorum dostlar ne yapmalıyım ? Çok istiyorum onunla başarmayı ama yazacacak kadarda gururumdan ödün verecek bir yapım yok. Çünkü ben suçlu değilim. Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız ?