yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cünkü Bende Yaşadım kanka o yüzden biliyorum anlıyorum bu durumu konuş araya mesafe girer ama zamanla eski halinize dönersinizi konuş.
Nasıl konuşayım üstad engelledi wpden felan. Şimdi r10dan vs ulaşırım veya başka platformlardan cevap felan vermez iyice kafama takarım.