Olabilir aslında çünkü hocam bana geçen sene bir arkadaşını yönlendirmişti. Reklam konusunda birşeyler yapalım vs diye ama değişik bir tipti anlaşamadık. İş yapmıyor ve sürekli maddiyat beklentisi vardı çalışmadan kazanmak istiyordu bende anlaşamayınca yol vermiştim. Son tartışmamızda alehinde konuştuğumu ve dediğim şeylerin 3 katını söyleyerek benim arkadaşıma lansman etmişti. Hatta onunla beni aynı kefeye koyuncada ben sinirlenip ağzıma geleni söylemiştim ondan sonra ipler koptu. Benim ağrıma giden beni çok iyi tanır nerede ne konuşacağımı ne diyeceğimi benim kadar bilir. Dışardaki bir adamın lafına nasıl itimat edip inanabilir onada çok kızmıştım. Çok doğru bir yere değindiniz teşekkür ederim.
Cünkü Bende Yaşadım kanka o yüzden biliyorum anlıyorum bu durumu konuş araya mesafe girer ama zamanla eski halinize dönersinizi konuş.