normaldn ara kanka ulaşmak istiyen hertürlü ulaşır merak etme.
Yok hocam sokakta olsa tanımaz. Aynı benim huylarım var çünki bir yanlış bir küçük anlaşılmazlıkta bende insan siliyorum. Hiç tanımamış gibi oluyorum bu arkadaş da öyle Hatta normaldende engellemiştir.
Yok hocam sokakta olsa tanımaz. Aynı benim huylarım var çünki bir yanlış bir küçük anlaşılmazlıkta bende insan siliyorum. Hiç tanımamış gibi oluyorum bu arkadaş da öyle Hatta normaldende engellemiştir.
Bende Öleyim gardaşım ama bazende ilk adımı sn atarsın konuşursun oturup konusursun baktın olmuyorsa yolunu cizersin tek.