• 20-11-2024, 23:22:22
    #10
    yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normaldn ara kanka ulaşmak istiyen hertürlü ulaşır merak etme.
    Yok hocam sokakta olsa tanımaz. Aynı benim huylarım var çünki bir yanlış bir küçük anlaşılmazlıkta bende insan siliyorum. Hiç tanımamış gibi oluyorum bu arkadaş da öyle Hatta normaldende engellemiştir.
  • 20-11-2024, 23:23:41
    #11
    KayAlpMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam sokakta olsa tanımaz. Aynı benim huylarım var çünki bir yanlış bir küçük anlaşılmazlıkta bende insan siliyorum. Hiç tanımamış gibi oluyorum bu arkadaş da öyle Hatta normaldende engellemiştir.
    Bende Öleyim gardaşım ama bazende ilk adımı sn atarsın konuşursun oturup konusursun baktın olmuyorsa yolunu cizersin tek.
  • 20-11-2024, 23:31:41
    #12
    yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Öleyim gardaşım ama bazende ilk adımı sn atarsın konuşursun oturup konusursun baktın olmuyorsa yolunu cizersin tek.
    Çok doğru dedin üstad. Dediğin gibi yapalım o halde.