yasingun1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Öleyim gardaşım ama bazende ilk adımı sn atarsın konuşursun oturup konusursun baktın olmuyorsa yolunu cizersin tek.
Çok doğru dedin üstad. Dediğin gibi yapalım o halde.