Papara ticari hesap kullanan var mı ?
7
●292
- 11-11-2024, 15:05:23Bugun boyle birseye geldim ticari hesap acip musterilerimizden kredi kartiyla bile odeme alabiliyormusuz online olarak bile. Sanal poslarida varmis. E biz buradan kazanc sagladigimizda otomatik olarak vergimizi odemis mi oluyoruz ? Bir burdan kazandigimiz ve burada birikmis olan parayi kendi banka hesabimiza cektigimiz zaman sikinti yasamiyacak miyiz ? Eger sikinti yasiyacaksak ozaman ne anlami var boyle ticari hesaplarin felan ?
- 11-11-2024, 15:09:45Aldığınız ödemeler için fatura kesmeniz gerekiyor yinede.
Biz Papara hesaplarına para gönderimi için Ticari hesap kullanıyoruz fakat gönderimlerde yine Gider pusulası tuttuğumuz için Stopaj ödeniyor.
Ödeme aldığınızda da Fatura kesmeniz gerekecek, maliye bir gün sorarsa açıklayamazsınız ceza yersiniz. - 11-11-2024, 15:12:31kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturayi nasil kesiyorsunuz hocam? Sonucta sistem otomatik isliyor. Her gelen islem icin takip edip kendiniz muhasebe programiyla felan e-fatura mi kesiyorsunuz? Eger boyleyse ozaman fatura detaylarini nasil giriyorsunuz mesela yurt disindan bir musteri diyelim adi soyadi belli degilse o is nasil oluyor. - 11-11-2024, 15:13:24
- 11-11-2024, 15:15:41Biz PayTR kullanıyoruz zaten. Papara'yı dışarıya para çıkartırken kullanıyoruz. Zaten legal bir işlem yapılıyorsa gönderdiğiniz ücreti kime gönderdiğinizi bilirsiniz o sebeple o kişiye de gider pusulası düzenlersiniz.hern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PayTR'de bile aldığınız ödemeyi banka hesabına çekebilmek için fatura ibrazı isteniyor o işlemin. - 11-11-2024, 15:25:25Hocam ornegin bir yazilim satiyorsunuz ama internet ortaminda herkes sonucda kendi nickname i ile takilir. Kimse kimsenin gercek adini bilmiyor ki ? Yabanci bir adam gelip buradan satin aldiysa ben bu adamin isim soyismini nasil bilecegim.kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2024, 15:28:06O sizin sorumluluğunuz, biz satış yaparken web panelimize muhakkak üye yapıyoruz kişileri ki hem kişi bilgileri hem tüzel bilgilerini alabilelim. Sonrasında çok başınız ağrır bilmediğiniz kişilere satış yaparsanız. Çünkü şans işi, çalıntı bir kredi kartı veya farklı bir kazanç yöntemi ile elde edilmiş bir para sizin elinize geçerse ve bu ortaya çıkarsa siz de bunu kanıtlayamadığınız için istemeden de olsa ortak olmuş olursunuz yapılan işe.hern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu unutmayın Devlet görmezden gelir ama unutmaz. 1.yılda görmez, 2.yılda görmez belki 5.yıla kadar bu şekilde gidersiniz ama izaha davet ederlerse sizi 5.yılda hiç bir açıklama da yapamazsanız çok büyük bir ceza alırsınız.
Kişi veya şirket kendini garantiye almalı ki ileride sorun yaşamasın. Bu yüzden kullanım sözleşmeleri vb. şeyler var. - 11-11-2024, 15:29:11Ben öyle durumlar da isim soyisme bakıyorum eğer yoksa faturanın not kısmına şu kullanıcıdan geldi diye not düşüyorum isim soyisimde rastagele isim giriyorum artıkhern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle