Aldığınız ödemeler için fatura kesmeniz gerekiyor yinede.
Biz Papara hesaplarına para gönderimi için Ticari hesap kullanıyoruz fakat gönderimlerde yine Gider pusulası tuttuğumuz için Stopaj ödeniyor.
Ödeme aldığınızda da Fatura kesmeniz gerekecek, maliye bir gün sorarsa açıklayamazsınız ceza yersiniz.