Biz PayTR kullanıyoruz zaten. Papara'yı dışarıya para çıkartırken kullanıyoruz. Zaten legal bir işlem yapılıyorsa gönderdiğiniz ücreti kime gönderdiğinizi bilirsiniz o sebeple o kişiye de gider pusulası düzenlersiniz.
PayTR'de bile aldığınız ödemeyi banka hesabına çekebilmek için fatura ibrazı isteniyor o işlemin.
Hocam ornegin bir yazilim satiyorsunuz ama internet ortaminda herkes sonucda kendi nickname i ile takilir. Kimse kimsenin gercek adini bilmiyor ki ? Yabanci bir adam gelip buradan satin aldiysa ben bu adamin isim soyismini nasil bilecegim.