kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığınız ödemeler için fatura kesmeniz gerekiyor yinede.

Biz Papara hesaplarına para gönderimi için Ticari hesap kullanıyoruz fakat gönderimlerde yine Gider pusulası tuttuğumuz için Stopaj ödeniyor.

Ödeme aldığınızda da Fatura kesmeniz gerekecek, maliye bir gün sorarsa açıklayamazsınız ceza yersiniz.

Faturayi nasil kesiyorsunuz hocam? Sonucta sistem otomatik isliyor. Her gelen islem icin takip edip kendiniz muhasebe programiyla felan e-fatura mi kesiyorsunuz? Eger boyleyse ozaman fatura detaylarini nasil giriyorsunuz mesela yurt disindan bir musteri diyelim adi soyadi belli degilse o is nasil oluyor.