Bugun boyle birseye geldim ticari hesap acip musterilerimizden kredi kartiyla bile odeme alabiliyormusuz online olarak bile. Sanal poslarida varmis. E biz buradan kazanc sagladigimizda otomatik olarak vergimizi odemis mi oluyoruz ? Bir burdan kazandigimiz ve burada birikmis olan parayi kendi banka hesabimiza cektigimiz zaman sikinti yasamiyacak miyiz ? Eger sikinti yasiyacaksak ozaman ne anlami var boyle ticari hesaplarin felan ?